رویدادها آرشیو خبر ها
تولدت مبارک استفانو

تولدت مبارک استفانو

استورارو متولد مارس 1993 است و بخش عمده‌ای از دوران آغازین فوتبال خود را در تیم محلی سانرمسه سپری کرد و پس از آن در سال 2008 به آکادمی جوانان جنوا ملحق شد. استفانوی جوان یکی از بازیکنان کلیدی جنوا در فتح سوپرکاپ پریماورا در سال 2010 بود. او در فصل 2013‐2012 با باشگاه مودنا که در سری ب بازی می کرد به کار خود ادامه داد.

 

او در تابستان 2013 به ورزشگاه لوئیجی فراریس بازگشت و نخستین گل خود را برای این تیم در مقابل کاتانیا به ثمر رساند. استفانو عملکرد تأثیرگذاری در سری آ برای تیم خود به نمایش گذاشت و در 16 دیدار برای تیمش 2 پاس گل را برای هم تیمی هایش فراهم کرد.

 

عملکرد خوب استورارو خیلی سریع مورد توجه سران بیانکونری قرار گرفت و سران بانوی پیر با این هافبک متولد لیگوریا قراردادی پنج ساله امضا کردند. پس از آن او با قراردادی قرضی به جنوا بازگشت تا در نیم فصل اول رقابت های 2015‐2014 به رشد و پیشرفت خود ادامه دهد.

 

در عرصه ی بازی های ملی، او در تیم های زیر 18 سال، زیر 19 سال و زیر 21 سال دعوت شد و در نوامبر گذشته در دیدار دوستانه ی ایتالیا در مقابل آلبانی که با نتیجه ی 1‐0 به سود آتزوری به پایان رسید توسط آنتونیو کنته به تیم ملی بزرگسالان دعوت شد که در آن بازی به میدان فرستاده نشد.

 

استورارو معمولاً به عنوان هافبک میانی ایفای نقش می کند و در مرکز زمین می تواند به عنوان یک هافبک دفاعی قدرتمند ظاهر شود و بازیکن تأثیرگذاری برای تیم باشد. او در هر دو زمینه ی تهاجمی و تدافعی استعداد خوبی از خود نشان داده است. هیچ شکی نیست که یک استعداد به مانند استوارو آینده ی باشگاه و تیم ملی کشورش است. جوان دوست داشتنی بانوی پیر به سرعت با زندگی در تورین وفق پیدا کرد و در فصل پیش یکی از بازیکنان تأثیرگذار برای سرمربی مکس آلگری بود. نمایش خیره کننده او در دیدار برگشت نیمه نهایی در مقابل رئال مادرید به بیانکونری کمک کرد تا پس از 12 سال به فینال رقابت های لیگ قهرمانان راه پیدا کند.

 

او در فصل 2015‐2014 نخستین گل خود را برای سیاه و سفیدهای تورین در دیدار یوونتوس و ناپولی که آخرین دیدار خانگی یوونتوس در این فصل بود و با نتیجه ی 3‐1 به پایان رسید به ثمر رساند. او در پایان فصل با هم تیمی هایش جشن قهرمانی اسکودتو را برگزار کرد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: